Maaltijdplan

Maaltijdenplan

De Herbalife producten zijn uiterst geschikt voor elk maaltijd moment van de dag. Door de verschillende combinaties toe te passen heb je een gegarandeerd resultaat. Het maaltijdenplan omvat een schema voor ontbijt, een snack voor halverwege de ochtend, lunch, vieruurtje en avondmaaltijd.

Voorbeeld van een dagelijks maaltijdplan

Ontbijt:

Begin de dag met een heerlijke Herbalife shake, maak uw keuze uit zes lekkere smaken of eet een maaltijdreep (chocoladesmaak of rood fruit met yoghurtsmaak). Maak hem op maat met fruit en vergeet ook uw essentiële vitaminen. mineralen en vezels niet. Drink een groot glas water voor en na de maaltijd, eventueel één met Thermojetics Kruidendrank.

Halverwege de ochtend:

Kies 1 lekker tussendoortje!  Een heerlijke proteïne reep, een fantastische gourmet tomatensoep. Denkt u ook aan fruit en rauwkost! Drink een groot glas water!

Lunch:

Maak nog zo'n lekkere romige Herbalife shake. Voor resultaten op lange termijn, vergeet ook niet aan uw voedingssupplementen te denken en maak uw Herbalife shake op maat, net als bij het ontbijt. Drink een groot glas water voor en na de maaltijd, eventueel één met Thermojetics Kruidendrank.

Halverwege de middag:

Kies 1 lekker tussendoortje!  Een heerlijke proteïne reep, een fantastische gourmet tomatensoep. Denkt u ook aan fruit en rauwkost! Drink een groot glas water!

Avondmaaltijd:

Geniet van uw avondmaaltijd en kies voor vetarme voedingsmiddelen zoals vlees, kip, vis, kalkoen, ei of tofu die rijk aan proteïne zijn, en denk vooral aan kleurrijke groenten. Drink een groot glas water voor en na de maaltijd!

Geef uw bord kleur! Het samenstellen van een kleurrijke maaltijd.

Kleurrijke vruchten en groenten vormen de basis van ons dagelijks menu.
Rijk aan vitaminen en mineralen, zij helpen uw lichaam in goede conditie te houden. Herbalife maakt het u gemakkelijk om de “juiste” vruchten en groenten te kiezen voor uw maaltijdplan. Voor dat doel hebben we ze ingedeeld in zeven unieke kleurgroepen. Elke groep levert u zeer belangrijke, maar verschillende plantaardige voedingsstoffen, die ons lichaam beter laten functioneren. Eet producten uit alle kleurgroepen zodat u van alle voordelen profiteert.

Alleen maar meer fruit en groenten eten is niet genoeg: het moeten ook de “juiste”vruchten en groenten zijn. Zetmeelrijke groenten, zoals erwten of linzen ( 200 tot 250 calorieën per kop ) zijn gezond, maar bevatten meer calorieën dan groene groenten.

Als u meer wilt eten om uw honger te stillen, kies dan voor groene groenten.

Zo zijn spinazie en asperges een betere keus dan maïs en erwtjes. 250g spinazie aangevuld met 100g tomatensaus bevatten slechts ongeveer 90 calorieën, maar u krijgt er wel de voedingsstoffen van twee kleurgroepen van.

Voedingstabellen

tussendoortjes

Doe ook dagelijks 20 à 30min. aan beweging! Dit voor een betere bloeddoorstroming, soepele gewrichten... en ontspanning!

Deel dit artikel